PSV en The Padellers slaan de handen ineen om padel te promoten

De Padellers, een concept van ondernemers Bas Smit en 4PM Entertainment, zijn een samenwerking aangegaan met topvoetbalclub PSV. Het doel van deze samenwerkingsovereenkomst is om de snelgroeiende sport padel nog toegankelijker te maken voor de grotere doelgroep.

Padel is de laatste jaren uitgegroeid tot één van de populairste sporten in Nederland en bij The Padellers zijn 6 padelclubs met 17 banen te vinden verspreid over heel Brabant, zoals Veldhoven, Valkenswaard en Rosmalen. Dit jaar willen ze nog 30 banen openen in de regio

Bas Smit zei dat deze samenwerking voor hen een ideale kans zou kunnen zijn om van padel een nog grotere sport te maken en hun aanbod aan een groter publiek bekend te maken. Hij is ervan overtuigd dat door padel toegankelijker te maken veel mensen net als hij fan van het spel zullen worden: “Deze sport is zo geweldig. Ik wens dat iedereen het een keer probeert, want ik weet zeker dat je een fan van het spel wordt”.

Commercieel directeur van PSV Frans Janssen gelooft ook dat deze samenwerking voor beide partijen voordelig kan zijn, omdat zij hebben ingezien dat voetballers en fans bovengemiddeld geïnteresseerd zijn in het spelen van padel. Met behulp van het platform van PSV kunnen The Padellers met hen in contact komen en hun aanbod onder een grotere groep verspreiden

Het is duidelijk dat deze samenwerking positieve veranderingen teweeg kan brengen voor voor beide partijen, aangezien de populariteit van padel groeit en meer mensen toegang krijgen tot deze geweldige sport. Met de Padellers die geweldige padelbanen aanbieden voor buitenplezier en het platform van PSV dat helpt bij de promotie ervan, kijken we uit naar een succesvolle samenwerking

Padelracket Kiezen
Logo
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0